http://radikal.ua/data/upload/ba193/c2184/6ccb2b0c96.jpg

Жизель Бюндхен Каролін Нонненмахер (порт. Gisele Caroline Nonnenmacher Bündchen, 20 липня 1980, Орізонтіна, Бразилія) — бразильська супермодель, одна із найвідоміших у світі. Також відома як одна з «ангелів» Victoria's Secret.
Біографія

Жизель народилася в невеликому містечку Орізонтіна, штат Ріу-Гранді-ду-Сул на півдні Бразилії. Її предки — емігранти з Німеччини, які оселилися тут в XIX столітті. У підлітковому віці Жізель мріяла про професійну спортивну кар'єру. Вона грала у волейбольній команді Sogipa.

Кар'єру фотомоделі Жизель почала в 14 років.

У цьому віці вона поїхала з друзями в Сан-Паулу, і ця поїздка назавжди змінила її життя. Вона сиділа зі своїми однокласниками в місцевому Макдоналдсі, коли на неї звернув увагу представник модельного агентства Elite Modeling. Він одразу ж запропонував їй спробувати себе в індустрії моди. Спочатку їй довелося відмовитися, на цьому наполіг її батько. Однак, зваживши всі «за» і «проти», Жизель все ж прийняла таку привабливу пропозицію. Пізніше вона зізналася, що дала згоду через перспективу отримувати за цю роботу непогані гроші.

З тих пір кар'єра Жизель почала набирати обертів. Вона брала участь у рекламних кампаніях, організованих такими великими модельєрами та будинками мод як «Ральф Лорен» (англ. Ralph Lauren), «Дольче і Габбана» (італ. Dolce&Gabbana), «Версаче» (Versace), « Валентино» (італ. Valentino), «Селін» (фр. Celine), «Джанфранко Ферре» (італ. Gianfranco Ferré) і «Хлое» (фр. Chloé).

Вона з'являлася на обкладинках таких авторитетних видань як «Вог» (фр. Vogue), «Marie Claire», «Harper's Bazaar», «Arena», «Allure», «Роллінг Стоун» (англ. Rolling Stone), причому цей список постійно росте.

Жизель знялася у двох фільмах: «Нью-Йоркське таксі» та «Диявол носить Prada».

Жизель — велика шанувальниця солодкого попкорна, цукерок і вершкового морозива з різними наповнювачами, включаючи сироп, шоколад, консервовані фрукти. Дивно те, що цей безсумнівний для моделі порок ніяк не позначається на її більш ніж стрункої фігури. Враховуючи дивну фігуру Жизель і ту роботу, яку вона виконала в індустрії моди, журнал «Vogue» сповістив про «повернення воістину сексуальної моделі», оскільки її зовнішні дані сповіщають кінець епохи стилю «худої безпритульності», який звела в свій час на вершину слави Кейт Мосс.

Бюндхен потрапила в Книгу рекордів Гіннесса як «найбагатша супермодель в світі».
Благодійна та громадська діяльність

Жизель виставила свої ювелірні вироби — два діамантових кільця 6 і 3,5 карат — на аукціоні Крістіс, виручка від продажу пішла в благодійну організацію Diamond Empowerment Fund, що займається збором коштів на освітні ініціативи в африканських країнах-експортерах Gisele Bundchen Auctions Diamonds For Empowerment Fund. Аукціон відбувся 15 жовтня 2008. Раніше, в 2003, модель продала з аукціону колекцію прикрас у формі платинових сердець власного дизайну, створених при співпраці з ювелірним домом «Platinum Guild International» і журналом «Harper's Bazaar». Придбані кошти були передані Дитячій клініці Св. Іуди (м. Мемфіс, США). Клініка має традицію не відмовляти в лікуванні нікому, включаючи малозабезпечені сім'ї .

Жизель Бюндхен стала однією з знаменитостей, які залишили автограф на особливих ай-подах, які були виставлені на аукціон в допомогу постраждалим від урагану"Катріна".

Модель приділяє увагу допомозі хворим на СНІД в Африці. У 2006 році Жізель взяла участь у кампанії «I Am African», вона стала однією зі знаменитостей, чиї фотознімки з розфарбованими на африканський манер обличами увійшли до альбому, який покликаний підвищити увагу громадськості до цієї проблеми . У 2009 році Жизель з'явилася на обкладинках в понад 30 національних видань журналу «Elle» у різних країнах, рекламуючи товари спеціальної благодійної торгової марки «(Product) Red», частина доходів від яких надходять до Глобального фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом і малярією. Раніше, в 2006 році, вона брала участь в просуванні лінії «червоних» кредитних карток «American Express» з процентними відрахуваннях на благодійні потреби від кожного платежу за тим же лейблу .

У 2010 році Жізель пожертвувала 1,5 млн доларів на потреби жертв руйнівного землетрусу на Гаїті.

17 жовтня 2008 Жизель Бюндхен попрацювала в ролі офіціантки під час Дня Подяки в бостонській некомерційній організації «Goodwill Center», що займається освітою.

З 20 вересня 2009 моделі є Послом Доброї волі ЮНЕП, з тих пір Жизель займається висвітленням екологічних проблем на своєму сайті і блозі, в тому числі, в дусі енвайронменталізма. Жизель співпрацює з багатьма екологічними організаціями та проектами.
У 2009 Жизель взяла участь в організованій ООН громадської кампанії Seal the Deal! за прийняття справедливого рішення по клімату на Копенгагенської конференції. У березні 2010 року Жизель разом із чоловіком приєдналася до ініціативи Всесвітнього фонду дикої природи і закликала прийняти участь по економії електроенергії в День Землі.

У 2010 році Жизель презентувала свою лінію екологічної косметики для особи Sejaa Pure Skincare.